stanowisko ds. finansowania prowadzonych jednostek
wykształcenie wyższe magisterskie - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe magisterskie - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy MS Office, poczty elektronicznej, internetu;
- znajomość przepisów prawa: znajomość przepisów prawa: ustawa Prawo oświatowe, ustawa o systemie oświaty, ustawa Karta Nauczyciela, o prawie autorskich i prawach pokrewnych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa Kodeks pracy, o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej wraz z przepisami wykonawczymi do ww ustaw.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
- dyskrecja;
- umiejętność pracy w zespole.
- prawo jazdy kat. B.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie nadzoru nad budżetami szkół i placówek oświatowych;
- opracowywanie projektów planów finansowych w zakresie wynagrodzeń oraz wydatków bieżących dla szkół i placówek oświatowych;
- naliczanie kwot części oświatowej subwencji ogólnej dla poszczególnych szkół i placówek;
- koordynacja i nadzór nad systemem elektronicznym Vulcan;
- wprowadzanie zmian zatwierdzonych przez Zarząd Powiatu oraz Radę Powiatu w planie finansowym poszczególnych jednostek w systemie;
- składanie do Wydziału Finansowego zapotrzebowań oraz poleceń przelewu dla jednostek podległych;
- współpraca z Centrum Usług Wspólnych Powiatu Lubelskiego w Lublinie, niezbędna do realizacji zadań na stanowisku pracy;
- analiza potrzeb poszczególnych szkół i placówek oświatowych oraz opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania projektów ich planów finansowych;
- opracowywanie okresowych i rocznych informacji z realizacji planu dochodów i wydatków oraz informacji w zakresie wykorzystania planu wynagrodzeń i wydatków rzeczowych;
- pozyskiwanie informacji o możliwych źródłach finansowania oświaty oraz aplikowanie o środki na ten cel;
- rozliczanie pozyskanych dotacji z różnych źródeł ( Aktywna Tablica, Rozwój Czytelnictwa, Za życiem, dotacja przedszkolna itp.);
- nadzór nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków pochodzących ze źródeł zagranicznych m.in. ERASMUS +;
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu podejmowanych w ramach wykonywania zadań Powiatu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 208;
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe; - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Informacja o warunkach pracy:
- praca przy komputerze;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9.
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowania prowadzonych jednostek w Wydziale Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych – 1 etat – Wk.2110.16.2023.KU” do dnia 09 października 2023 r. do godz. 15.00.
- oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
- po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
- warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
- dokumenty nieodebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
- dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 27-09-2023 14:41:26