Dyrektor Wydziału Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych
wykształcenie wyższe
Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy;
7) posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy;
8) znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
9) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: Kodeksu pracy, Karty Nauczyciela, ustaw: o systemie oświaty, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o sporcie, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o bibliotekach, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, prawo unijne, ustawy o działalności leczniczej, o cmentarzach i chowaniu zmarłych, o pracownikach samorządowych, Kpa, o dostępie do informacji publicznej wraz z przepisami wykonawczymi do ww ustaw; ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO;
10) znajomość programów komputerowych: pakiet biurowy MS Office, poczty elektronicznej,
internetu;
11) umiejętność pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, sumienność, pomysłowość, inicjatywa, systematyczność, rzetelność, dokładność.
12) prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) Preferowane kierunki: zarządzanie, zarządzanie oświatą, zdrowia, zamówień publicznych; lub studia podyplomowe z zakresu administracji, zarządzania, zarządzanie oświatą, zdrowia, zamówień publicznych;
2) szkolenia, kursy z zakresu oświaty, ochrony zdrowia, kultury, zamówień publicznych, realizacji projektów dofinansowywanych ze środków europejskich;
3) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
4) samodzielność, pewność siebie, sprawność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji, analitycznego myślenia, interpretacji przepisów, rozwiązywania problemów.
1) nadzór nad realizacją zadań dotyczących działania Wydziału Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych;
2) organizacja pracy Wydziału i podział zadań;
3) przygotowywanie projektu budżetu w zakresie działalności Wydziału;
4) nadzorowanie wykonania budżetu w zakresie zadań należących do Wydziału;
5) przygotowywanie do podpisu decyzji administracyjnych i nadzór nad korespondencją wychodzącą;
6) nadzór nad prawidłowością przygotowywanych projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, umów i innych dokumentów dotyczących Wydziału;
7) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Wydziału dyscypliny pracy oraz przepisów o zabezpieczeniu tajemnicy państwowej i służbowej;
8) udział w realizacji projektów związanych z ustalonymi kierunkami rozwoju Powiatu Lubelskiego;
9) nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, krajowymi i zagranicznymi;
10) organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach merytorycznych prowadzonych przez Wydział;
11) motywowanie pracowników oraz troska o właściwą atmosferę pracy;
12) załatwianie spraw osobowych pracowników zgodnie z upoważnieniem Starosty (m. in. projektowanie zakresów czynności dla podległych pracowników);
13) prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
4) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 208/209;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
8) kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
9) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
10) podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
1) praca przy komputerze i obsłudze sprzętu biurowego, w pomieszczeniu biurowym;
2) praca decyzyjna;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
5) warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
6) istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektor Wydziału Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych - Wk.2110.21.2024.KU” do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 15.00;
1) oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
2) po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
4) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
5) dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
6) w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną one komisyjnie zniszczone;
7) do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania zawarta w ogłoszeniu;
8) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624.
Dodano do BIP dnia 19-04-2024 11:57:42