ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym - 1 etat
wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lubelski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.
1. Stanowisko pracy:
stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym – 1 etat.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej;
7) znajomość przepisów prawa budowlanego, kpa oraz ustawy o samorządzie powiatowym wraz z przepisami wykonawczymi do ww ustaw;
8) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, poczty elektronicznej, Internetu.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe w specjalności budowlanej;
2) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (min. 1 rok);
3) zdolność analitycznego myślenia, stabilność emocjonalna, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, sumienność i staranność, umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się z otoczeniem, radzenie sobie ze stresem, komunikacja werbalna.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie postępowania administracyjnego zmierzającego do wydania pozwolenia na budowę obiektu lub wykonania robót budowlanych przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonania obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
2) przyjmowanie zgłoszeń w sprawie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;
3) wydawanie zaświadczeń na podstawie przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
4) przygotowywanie decyzji administracyjnych na podstawie przepisów prawa budowlanego.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 216;
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
10) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.)”.
6. Informacja o warunkach pracy:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2) częsty kontakt z klientem;
3) wymiar czasu pracy: 1 etat;
4) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej (pok. 115) lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym – 1 etat – Or.2110.9.2017.JO1” do dnia 14 lipca 2017 r. do godz. 15:30;
2) oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 19 lipca 2017 r. na stronie internetowej http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/;
4) w dniu 28 lipca 2017 r. o godz. 10:00 w małej sali konferencyjnej Starostwa (I piętro) z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww ustaw;
5) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 - 613.
Dodano do BIP dnia 04-07-2017 10:25:04