Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym - 1 etat

Symbol oferty
Or. 2110.9.2017.JO1
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2017-07-04
Termin składania dokumentów
2017-07-14
Wymagane wykształcenie

wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej

Wymagania związane ze stanowiskiem

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lubelski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.

         
1.    Stanowisko pracy:
stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym – 1 etat.

2.    Niezbędne wymagania od kandydatów:
1)    obywatelstwo polskie;
2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych;
3)    brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)    nieposzlakowana opinia;
5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6)    wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej;
7)    znajomość przepisów prawa budowlanego, kpa oraz ustawy o samorządzie powiatowym wraz z przepisami wykonawczymi do ww ustaw;
8)    umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, poczty elektronicznej, Internetu.

3.    Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1)    wykształcenie wyższe w specjalności budowlanej;
2)    doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (min. 1 rok);
3)    zdolność analitycznego myślenia, stabilność emocjonalna, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, sumienność i staranność, umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się z otoczeniem, radzenie sobie ze stresem, komunikacja werbalna.

Zakres obowiązków

4.    Zadania wykonywane na stanowisku:
1)    prowadzenie postępowania administracyjnego zmierzającego do wydania pozwolenia na budowę obiektu lub wykonania robót budowlanych przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonania obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
2)    przyjmowanie zgłoszeń w sprawie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;
3)    wydawanie zaświadczeń na podstawie przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
4)    przygotowywanie decyzji administracyjnych na podstawie przepisów prawa budowlanego.

Wymagane dokumenty

5.    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)    oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2)    list motywacyjny;
3)    kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 216;
4)    CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5)    podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)    podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)    kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
8)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
9)    kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
10)    w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
11)    dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.)”.

Warunki pracy

6.    Informacja o warunkach pracy:
1)    praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2)    częsty kontakt z klientem;
3)    wymiar czasu pracy: 1 etat;
4)    miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

7.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu czerwcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

8.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1)    ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej (pok. 115) lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym – 1 etat – Or.2110.9.2017.JO1” do dnia  14 lipca 2017 r. do godz. 15:30;

Uwagi

2)    oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3)    lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 19 lipca 2017 r. na stronie internetowej http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/;
4)    w dniu 28 lipca 2017 r. o godz. 10:00 w małej sali konferencyjnej Starostwa (I piętro) z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww ustaw;
5)    warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
6)    dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 - 613. 

Załączniki
  • pdf pobrano: 25 razy
  • pdf pobrano: 49 razy

  • Wybrany kandydat
    Uszko Michał
    Uwagi
    zam. Lublin

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydat jest przygotowany pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Starosta Lubelski podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww. osobą.
    Karpińska Agata
    Uwagi
    zam. Lublin

    Koszańska Małgorzata
    Uwagi
    zam. Bełżyce

    Mańko Joanna
    Uwagi
    zam. Długie

    Mazurek Wojciech
    Uwagi
    zam. Kalinówka

    Skomorowska Marcela
    Uwagi
    zam. Konopnica

    Włodarczyk Łukasz
    Uwagi
    zam. Las Dębowy

    Sobipan Angelika
    Uwagi
    zam. Chełm

    Uszko Michał
    Uwagi
    zam. Lublin

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Jolanta Olchowicz
    Dodano do BIP dnia 04-07-2017 10:25:04