Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat.

Symbol oferty
Or. 2110.13.2017.JO1
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2017-12-04
Termin składania dokumentów
2017-12-14
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;

Wymagania związane ze stanowiskiem

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lubelski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.

Stanowisko pracy:
stanowisko ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat.

1.    Niezbędne wymagania od kandydatów:
1)    obywatelstwo polskie;
2)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3)    brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4)    nieposzlakowana opinia;
5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6)    wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;
7)    znajomość przepisów: Kodeksu pracy, ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kpa, prawa zamówień publicznych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, o nieodpłatnej pomocy prawnej, o działalności pożytku publicznego, Prawo o stowarzyszeniach, o fundacjach, o sporcie wraz z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw;
8)    dyskrecja – dochowywanie tajemnic ustawowo chronionych, sumienność, bezstronność, uprzejmość i życzliwość, komunikatywność, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole.  

2.    Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1)    wykształcenie wyższe administracyjne;
2)    certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń z SZJ w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009;
3)    doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej (min. 3 lata);
4)    doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej;
5)    kreatywność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia, znajomość redakcji Intranet, obsługa EZD, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sprzętu komputerowego.

Zakres obowiązków

3.    Zadania wykonywane na stanowisku:
1)    realizacja zadań wynikających z wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009;
2)    współpraca z Pełnomocnikiem ds. SZJ;
3)    prowadzenie dokumentacji ds. SZJ;
4)    realizacja zadań redaktora działu SZJ w Intranecie i BIP;
5)    współpraca z auditorami wewnętrznymi oraz podmiotami zewnętrznymi w związku z realizacją zadań SZJ;
6)    wdrażanie i upowszechnianie procedur SZJ w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w tym m. in. prowadzenie instruktażu w zakresie wdrożonej dokumentacji;
7)    ochrona danych osobowych udostępnionych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych i pracowniczych;
8)    przeprowadzenie na podstawie upoważnień, kontroli instytucjonalnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie;
9)    opracowywanie protokołów kontroli, zaleceń pokontrolnych, sprawozdań oraz analiz w zakresie funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Lublinie;
10)    prowadzenie spraw związanych z identyfikacją i analizą ryzyka w Starostwie;
11)    prowadzenie prac związanych ze sprawowaniem nadzoru nad stowarzyszeniami zwykłymi i rejestrowymi fundacjami;
12)    prowadzenie prac wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej;
13)    prowadzenie prac związanych ze sprawowaniem nadzoru nad stowarzyszeniami kultury fizycznej oraz uczniowskimi klubami sportowymi;
14)    prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem i analizą oświadczeń majątkowych;
15)    obsługa kancelaryjno-techniczna Wydziału.

Wymagane dokumenty

4.    Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)    oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2)    list motywacyjny;
3)    kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 216;
4)    CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5)    podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)    podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)    podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;
8)    kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
9)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
10)    kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
11)    w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12)    dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.).

Warunki pracy

5.    Informacja o warunkach pracy:
1)    praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2)    wymiar czasu pracy: 1 etat;
3)    miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

6.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

7.    Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1)    ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej (pok. 115) lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat – Or.2110.13.2017.JO1” do 14 grudnia 2017 r. do godz. 15:30;

Uwagi

2)    oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3)    lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 19 grudnia 2017 r. na stronie internetowej https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99;
4)    w dniu 21 grudnia 2017 r. o godz. 13:15 w małej sali konferencyjnej Starostwa (I piętro budynku) z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw oraz funkcjonowania jst;
5)    warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
6)    dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 - 613. 

Załączniki
  • pdf pobrano: 10 razy
  • pdf pobrano: 33 razy

  • Wybrany kandydat
    Boroch Barbara
    Uwagi
    zam. Lublin

    Uzasadnienie wyboru
    Starosta Lubelski informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9 do zatrudnienia na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat wybrana została Pani Barbara Boroch zamieszkała w Lublinie. Uzasadnienie wyboru: Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Starosta Lubelski podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww osobą.
    Boroch Barbara
    Uwagi
    zam. Lublin

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Pikula
    Dodano do BIP dnia 04-12-2017 11:39:00