ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat.
wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lubelski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.
Stanowisko pracy:
stanowisko ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat.
1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
6) wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;
7) znajomość przepisów: Kodeksu pracy, ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kpa, prawa zamówień publicznych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, o nieodpłatnej pomocy prawnej, o działalności pożytku publicznego, Prawo o stowarzyszeniach, o fundacjach, o sporcie wraz z przepisami wykonawczymi do ww. ustaw;
8) dyskrecja – dochowywanie tajemnic ustawowo chronionych, sumienność, bezstronność, uprzejmość i życzliwość, komunikatywność, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole.
2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe administracyjne;
2) certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń z SZJ w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009;
3) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej (min. 3 lata);
4) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej;
5) kreatywność, odporność na stres, zdolność analitycznego myślenia, znajomość redakcji Intranet, obsługa EZD, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sprzętu komputerowego.
3. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w oparciu o normę PN-EN ISO 9001:2009;
2) współpraca z Pełnomocnikiem ds. SZJ;
3) prowadzenie dokumentacji ds. SZJ;
4) realizacja zadań redaktora działu SZJ w Intranecie i BIP;
5) współpraca z auditorami wewnętrznymi oraz podmiotami zewnętrznymi w związku z realizacją zadań SZJ;
6) wdrażanie i upowszechnianie procedur SZJ w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w tym m. in. prowadzenie instruktażu w zakresie wdrożonej dokumentacji;
7) ochrona danych osobowych udostępnionych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych i pracowniczych;
8) przeprowadzenie na podstawie upoważnień, kontroli instytucjonalnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie;
9) opracowywanie protokołów kontroli, zaleceń pokontrolnych, sprawozdań oraz analiz w zakresie funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Lublinie;
10) prowadzenie spraw związanych z identyfikacją i analizą ryzyka w Starostwie;
11) prowadzenie prac związanych ze sprawowaniem nadzoru nad stowarzyszeniami zwykłymi i rejestrowymi fundacjami;
12) prowadzenie prac wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej;
13) prowadzenie prac związanych ze sprawowaniem nadzoru nad stowarzyszeniami kultury fizycznej oraz uczniowskimi klubami sportowymi;
14) prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem i analizą oświadczeń majątkowych;
15) obsługa kancelaryjno-techniczna Wydziału.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 216;
4) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
5) podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej;
8) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
9) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
10) kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
11) w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
12) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.).
5. Informacja o warunkach pracy:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2) wymiar czasu pracy: 1 etat;
3) miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu listopadzie 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej (pok. 115) lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. systemu zarządzania jakością, nadzoru nad stowarzyszeniami i fundacjami oraz nieodpłatnej pomocy prawnej w Wydziale Audytu, Kontroli i Jakości – 1 etat – Or.2110.13.2017.JO1” do 14 grudnia 2017 r. do godz. 15:30;
2) oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
3) lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 19 grudnia 2017 r. na stronie internetowej https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99;
4) w dniu 21 grudnia 2017 r. o godz. 13:15 w małej sali konferencyjnej Starostwa (I piętro budynku) z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test z zakresu znajomości przepisów ww. ustaw oraz funkcjonowania jst;
5) warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
6) dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 - 613.
Dodano do BIP dnia 04-12-2017 11:39:00