Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Naczelnik Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Symbol oferty
Wk.2110.5.2021.A.CH
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2021-04-02
Termin składania dokumentów
2021-04-19
Wymagane wykształcenie

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

STAROSTA LUBELSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W LUBLINIE.


1.Nazwa i adres jednostki:Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9  20-074 Lublin

2.Nazwa stanowiska urzędniczego: Naczelnik 
3.Wydział/ Biuro:         Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi                

4.Nazwa stanowiska zgodnie     Naczelnik
ze strukturą organizacyjną :        
5.Liczba lub wymiar etatu:      1 etat
 
wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Naczelnika;

Wymagania związane ze stanowiskiem

6.Wymagania niezbędne : 
1)Obywatelstwo polskie;
2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 
3)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
4)nieposzlakowana opinia;
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku  Naczelnika;
6)wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku Naczelnika;
7)posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;
8)znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego;
9)znajomość aktualnie obowiązujących przepisów w sferze zarządzania pracownikami,  prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, regulacji w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), ustawy o ochronie danych osobowych wraz z aktami wykonawczymi   do ww ustawy, instrukcji kancelaryjnej;
10)umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych: oprogramowania w kategorii kadry i płace, oprogramowania pakietu programów biurowych m.in. MS Office, poczty elektronicznej, Intranetu i Internetu.
7.Wymagania dodatkowe:

1)Preferowane kierunki to: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie, prawo, ekonomia, marketing, psychologia i pokrewne; 
2)zaświadczenia, certyfikaty z odbytych szkoleń w zakresie zadań powierzanych na stanowisku pracy zwłaszcza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, kierowania zespołem itp.; 
3)posiadanie co najmniej 1-rocznego stażu pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w tym koniecznym doświadczeniem, na tym stanowisku, w instytucji liczącej przynajmniej 60 pracowników;
4)umiejętności w pozyskiwaniu, organizacji i zarządzaniu kapitałem ludzkim;
5)umiejętność analitycznego i perspektywicznego myślenia, inicjatywa i umiejętność formułowania propozycji kadrowych i organizacyjnych, otwartość na zmiany, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności kierownicze, kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań.

Zakres obowiązków

8.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
1)Kierowanie Wydziałem oraz realizacja przypisanych mu zadań;
2)ustalanie planu prac i procesów realizacji zadań Wydziału; 
3)nadzór nad realizacją zadań Wydziału, przestrzeganiem przepisów prawa, regulaminów Starostwa oraz dyscypliny pracy przez podległych pracowników;
4)szczególny nadzór nad przestrzeganiem wymogów wynikających z przepisów i regulacji dotyczących ochrony danych osobowych, spraw kadrowych i finansowych
5)kierowanie, w zakresie zadań powierzonych na stanowisku pracy i upoważnienia przez pracodawcę, pracami obejmującymi:
•kadry i płace,
•planowanie i optymalizację zatrudnienia,
•tworzenie standardów i wytycznych w zakresie naboru, rekrutacji i adaptacji nowych pracowników,
•wsparcie eksperckie, trenerskie i coaching’owe w dziedzinie motywacji pracowników i stosowania  systemów oceny pracy,
•przygotowywanie, organizację i realizację programów rozwojowych,
•analizę efektywności wykorzystania potencjału kadrowego, poprawy wskaźników efektywności pracy oraz ekspertyzy i doradztwo w tym zakresie,
•wytyczanie standardów w zakresie realizacji prac administracyjno-kadrowych,
•monitorowanie i pomiar istniejących procedur w zakresie zarządzania kadrami, 
•współuczestniczenie w tworzeniu strategii rozwoju zasobów ludzkich Starostwa, 
•inicjowanie zmian w obszarze personalnym i kadrowym,
•planowanie ścieżek awansu zawodowego pracowników,
•organizowanie szkoleń rozszerzających kompetencje pracowników,
•pozyskiwanie nowych pracowników,
•organizowanie procesów rekrutacyjnych, sprawowanie nadzoru nad weryfikowaniem aplikacji pracowniczych, 
•wytyczanie ścieżek rozwoju indywidualnego dla zatrudnionych osób,
•organizowanie szkoleń i konferencji dla pracowników, 
•wyznaczanie i ustalanie zakresów obowiązków dla stanowisk pracowniczych Starostwa, 
•prowadzenie prac mających na celu usprawnienie procesu komunikacji wewnętrznej w tym przepływ informacji kadrowej,
•prowadzenie oceny osiągnięć zawodowych pracowników, 
•negocjowanie warunków zatrudnienia pracowników i awansów,
•utrzymywanie kontaktów z instytucjami doradztwa personalnego, urzędami pracy i firmami organizującymi szkolenia pracownicze,
•kierowanie pracami w obszarze Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),
•kierowanie pracami nad planowaniem i wykorzystaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
•sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do GUS oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób  
 Niepełnosprawnych DEK-I-a; 
6)motywowanie pracowników oraz troska o właściwą atmosferę pracy;
7)załatwianie spraw osobowych pracowników zgodnie z upoważnieniem Starosty (m. in. projektowanie zakresów czynności dla podległych pracowników); 
8)zgłaszanie propozycji zmian do regulaminów z zakresu działania Wydziału i Starostwa; 
9) utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością w Starostwie;
10)wykorzystywanie i rozwijanie funkcjonujących systemów oceny i zarządzania zasobów ludzkich;
11)bieżąca współpraca z Naczelnikami Wydziałów – komórek organizacyjnych Starostwa;
12)wykonywanie zadań ogólnych wynikających z przepisów, regulaminów i upoważnień Starosty.

Wymagane dokumenty

9. Wymagane dokumenty:
1)Życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
2)list motywacyjny; 
3)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
4)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
5)kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
6)kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności
7)kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż (kserokopie umów o pracę, kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu lub oświadczenie o zatrudnieniu i stażu pracy);
8)oświadczenia kandydata o:
a)posiadaniu obywatelstwa polskiego;
b)braku prawomocnego wyroku sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
c)pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 
d)stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku urzędniczym;
e)wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r.poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

Warunki pracy

10.Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 
1)praca przy komputerze;
2)praca w zespole;
3)miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
4)warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu;
5)praca zgodnie z harmonogramem czasu pracy.
6)istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

11. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był  wyższy niż 6 %. 

Miejsce składania dokumentów

12. Określenie terminu i miejsca składania  dokumentów: 
1)Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Naczelnik Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi – 1 etat – Wk.2110.5.2021.ACH”  należy złożyć osobiście w Starostwie Powiatowym w Lublinie  (Biuro Podawcze -parter)  lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie, w terminie do dnia 19 kwietnia  2021 r.  do godz. 15:00. 
2)Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
3)Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie. 
4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie.
5)Warunkiem zatrudnienia kandydata z naboru będzie przedstawienie informacji 
o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Uwagi

6)Dokumenty aplikacyjne  można odebrać w pokoju 208 w terminie 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia umieszczenia informacji o wyniku naboru.
7)W przypadku nie odebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
8)Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (81) 52-86-624
 

Załączniki
  • pdf pobrano: 3 razy
  • docx pobrano: 36 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zdzisław Antoń
    Dodano do BIP dnia 02-04-2021 11:53:54