Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej

Symbol oferty
Wk. 2110.6.2021.KU
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2021-04-14
Termin składania dokumentów
2021-04-26
Wymagane wykształcenie

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lubelski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lublinie przy ul. Spokojnej 9.

         
1.Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin.
2.Nazwa stanowiska urzędniczego: stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej. 
3.Wydział/Referat/Biuro: Wydział Architektoniczno-Budowlany.
4.Liczba lub wymiar etatu: 2 etaty. 


wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej;

Wymagania związane ze stanowiskiem

5.Niezbędne wymagania od kandydatów: 
1)wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. administracji architektoniczno-budowlanej;
2)obywatelstwo polskie;
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 
4)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
5)nieposzlakowana opinia;
6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7)znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, kpa oraz ustawy o samorządzie powiatowym wraz z przepisami wykonawczymi do ww ustaw;
8)umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, poczty elektronicznej, Internetu.

6.Dodatkowe wymagania od kandydatów: 
1)wykształcenie wyższe w specjalności budowlanej, architektonicznej lub sanitarnej;
2)doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (min. 1 rok);
3)zdolność analitycznego myślenia, stabilność emocjonalna, odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę, samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań, sumienność i staranność, umiejętność pracy w zespole, łatwość komunikowania się z otoczeniem, radzenie sobie ze stresem, komunikacja werbalna.
    

Zakres obowiązków

7.Zadania wykonywane na stanowisku: 
1)prowadzenie postępowania administracyjnego zmierzającego do wydania pozwolenia na budowę obiektu lub wykonania robót budowlanych przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze wykonania obiektów lub wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; 
2)przyjmowanie zgłoszeń w sprawie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części;
3)wydawanie zaświadczeń na podstawie przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
4)przygotowywanie decyzji administracyjnych.

Wymagane dokumenty

8.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1)oferta z wnioskiem o zatrudnienie; 
2)list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem; 
3)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 209;
4)życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
5)oświadczenia kandydata o: 
a)niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b)pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
c)stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
d)posiadaniu obywatelstwa polskiego; 
e)wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę Staroście Lubelskiemu na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)." oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282); 
6)kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
7)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
8)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.  

Warunki pracy

9.Informacja o warunkach pracy: 
1)praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
2)bezpośredni kontakt z klientem; 
3)miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
4)istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy);
5)warunki wynagradzania wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lublinie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.  

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

10.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu marcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %. 

Miejsce składania dokumentów

11.Miejsce i termin złożenia dokumentów: 
1)ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym – 2 etaty – Wk.2110.6.2021.KU” do dnia  26 kwietnia 2021 r. do godz. 15:00; 
2)oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane; 
3)po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
4)informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie; 
5)warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;

Uwagi

6)dokumenty aplikacyjne można odebrać w pokoju 209 w ciągu 7 dni po upływie 3 miesięcy od dnia umieszczenia informacji o wyniku naboru;
7)dokumenty aplikacyjne nieodebrane w podanym terminie zostaną komisyjnie zniszczone; 
8)dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 - 624.  

Załączniki
  • pdf pobrano: 1 raz
  • pdf pobrano: 38 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zdzisław Antoń
    Dodano do BIP dnia 14-04-2021 13:15:42