Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach - 1 etat

Symbol oferty
Wk.2111.2.2021.MZ2
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2021-08-03
Termin składania dokumentów
2021-08-17
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa drogowego, zarządzania, administracji, prawa, ekonomii lub pokrewne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa drogowego, zarządzania, administracji, prawa, ekonomii lub pokrewne,
  6. co najmniej 5-letni staż pracy,
  7. doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
  8. brak zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy 7, dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora ZDP,
  10. znajomość przepisów prawa w szczególności ustawy: o drogach publicznych, o finansach publicznych, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw,
  11. znajomość podstawowych programów komputerowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. znajomość zagadnień dotyczących przepisów kodeksu pracy, w szczególności spraw kadrowych, bhp;
  2. umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania zespołem ludzkim i powierzonym mieniem, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, umiejętności negocjacyjne, asertywność, zdolność analitycznego myślenia, odporność na stres i umiejętność przeciwdziałania oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych, samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, komunikatywność.
Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. kierowanie bieżącą działalnością Zarządu Dróg Powiatowych i zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania,
  2. zabezpieczanie mienia jednostki i nadzór nad rzetelnym i racjonalnym eksploatowaniem składników rzeczowych majątku ruchomego;
  3. pełnienie funkcji pracodawcy wobec zatrudnionych w jednostce pracowników i wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy,
  4. realizacja zadań z zakresu budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg powiatowych
    w ramach otrzymanych środków finansowych,
  5. podejmowanie działań w celu pozyskiwania i wykorzystania środków, w tym finansowanych ze środków unijnych,
  6. kontrolowanie stanu technicznego dróg powiatowych, prowadzenie badań stanu nawierzchni
    i urządzeń drogowych,
  7. planowanie i realizacja budżetu oraz przygotowywanie sprawozdań z działalności jednostki,
  8. przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
  9. przygotowywanie projektów uchwał pod obrady Zarządu i Rady Powiatu dotyczących dróg powiatowych,
  10. koordynacja działań Powiatu w dziedzinie dróg we współpracy z pozostałymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej,
  11. wykonywanie zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu dotyczących zakresu działalności Zarządu Dróg Powiatowych.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
  4. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 209;
  5. podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora;
  8. podpisane oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  9. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy;
  10. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  11. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  12. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
  13. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę Zarządowi Powiatu w Lublinie na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla celu realizacji procesu rekrutacji w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z20l8 r. poz. 1000, z późn. zm.), rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WH (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.20l6 r.) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260, z późn. zm.)”.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:

  1. praca decyzyjna na stanowisku kierowniczym wymagająca kierowania zespołem ludzkim;
  2. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  3. wymiar czasu pracy: 1 etat;
  4. miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu lipcu 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej pok. 115 lub przesłać na adres: Zarząd Powiatu w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach – 1 etat - Wk.2111.2.2021.MZ2” do dnia 17 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00

Uwagi
  1. oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
  2. lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze będzie dostępna do dnia 19 sierpnia 2021 r.  na stronie internetowej https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99
  3. w dniu 19 sierpnia 2021 r. o godz. 10:00 w Sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie z kandydatami będzie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test. O ewentualnej zmianie terminu kandydaci zostaną bezpośrednio poinformowani;
  4. warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
  5. dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Kadrach (pok. 209) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
  6. w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  7. dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 613 lub 760.

W nawiązaniu do punktu 2 i w trosce o bezpieczeństwo oraz konieczność zapewnienia właściwego poziomu ochrony danych osobowych kandydatów, informujemy, że o spełnianiu wymagań formalnych kandydaci będą informowani bezpośrednio drogą telefoniczną lub e-mailową.

Załączniki
  • pdf pobrano: 9 razy
  • docx pobrano: 37 razy

  • Wybrany kandydat
    Pani Bożena Pajduszewska, zam. w Konopnicy

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym naborem, posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu jednostkami. W związku z powyższym Zarząd Powiatu w Lublinie podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z w/w osobą.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Zalewski
    Dodano do BIP dnia 03-08-2021 14:15:57