Podinspektor ds. sprawozdawczości budżetowej i finansowej, obsługi finansowo-księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz płac - 1 etat
wyższe
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3-letni staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej i z zakresu operacji finansowych, rozporządzenia w sprawie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość podstawowych programów komputerowych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- odporność na stres,
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- współpraca z samorządowymi jednostkami organizacyjnymi podległymi Powiatowi Lubelskiemu w zakresie sprawozdawczości budżetowej, sprawozdań finansowych,
- przygotowanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych,
- przygotowanie sprawozdań z zakresu pomocy publicznej,
- przygotowywanie sprawozdań statystycznych,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- analiza i kontrola należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail,
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Kadrach pok. 209,
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe, - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Informacja o warunkach pracy:
- praca przy komputerze,
- praca w zespole,
- wymiar czasu pracy: 1 etat,
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9,
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu,
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Kancelarii Ogólnej pok. 115 lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. sprawozdawczości budżetowej i finansowej, obsługi finansowo-księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz płac - 1 etat Wk.2110.9.2021.MZ2” do dnia 8 października 2021 r. do godz. 15.00.
- Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie,
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Kadrach (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru,
- W przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone,
- Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 28-09-2021 11:41:30