Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów

Symbol oferty
Wk.2110.4.2022.KU
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2022-03-10
Termin składania dokumentów
2022-03-21
Wymagane wykształcenie

wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów;
  7. znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami oraz znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego, przepisów kpa, wraz z aktami wykonawczymi do ww ustaw, w tym rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, znajomość instrukcji kancelaryjnej;
  8. umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, Internetu.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
  2. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, dyskrecja, umiejętność współpracy zespołowej
Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. kompletowanie dokumentów i przygotowywanie do wydania uprawnień prawa jazdy;
  2. rejestrowanie wniosków o wydanie prawa jazdy w systemie informatycznym;
  3. przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych kierowców;
  4. wydawanie profili kandydatów na kierowców (PKK);
  5. wydawanie praw jazdy z wpisem potwierdzającym kompetencje zawodowe kierowcy;
  6. prowadzenie korespondencji dotyczącej uprawnień prawa jazdy z organami kontroli ruchu drogowego, udostępnianie danych osobowych kierowców na wnioski o udostępnienie danych osobowych (np. sądom, prokuraturze, policji);
  7. wystawianie decyzji administracyjnych o zatrzymaniu, cofnięciu, przywróceniu uprawnień prawa jazdy;
  8. rejestracja pojazdów;
  9. wydawanie dowodów rejestracyjnych;
  10. wpisywanie adnotacji w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT);
  11. wydawanie zaświadczeń w ramach rejestracji pojazdów;
  12. potwierdzanie danych pojazdów do innych wydziałów komunikacji;
  13. wyrejestrowywanie pojazdów na stałe i tymczasowo.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  • list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  • kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 208;
  • życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
  • podpisane oświadczenia kandydata o:
  1. niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  2. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  3. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  4. posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę Staroście Lubelskiemu na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z póżn.zm.).";
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
  • w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:

  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  2. bezpośredni kontakt z klientem;
  3. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 w tym Filie zamiejscowe;
  4. istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy);
  5. warunki wynagradzania wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lublinie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa – 1 etat – Wk.2110.4.2022.KU’’ do dnia 21 marca 2022 r. do godz. 15:00.

Uwagi
  1. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
  2. Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie.
  4. Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
  5. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pokój 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wyniku naboru.
  6. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w podanym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
  7. Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Załączniki
  • pdf pobrano: 1 raz
  • doc pobrano: 24 razy

  • Wybrany kandydat
    Pani Karolina Kluczyńska, zam. Wola Niemiecka

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Starosta Lubelski podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww osobą.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Zalewski
    Dodano do BIP dnia 10-03-2022 13:04:04