stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów
wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów;
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami oraz znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego, przepisów kpa, wraz z aktami wykonawczymi do ww ustaw, w tym rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, znajomość instrukcji kancelaryjnej;
- umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, obsługa poczty elektronicznej, Internetu.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, dyskrecja, umiejętność współpracy zespołowej
Zadania wykonywane na stanowisku:
- kompletowanie dokumentów i przygotowywanie do wydania uprawnień prawa jazdy;
- rejestrowanie wniosków o wydanie prawa jazdy w systemie informatycznym;
- przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych kierowców;
- wydawanie profili kandydatów na kierowców (PKK);
- wydawanie praw jazdy z wpisem potwierdzającym kompetencje zawodowe kierowcy;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej uprawnień prawa jazdy z organami kontroli ruchu drogowego, udostępnianie danych osobowych kierowców na wnioski o udostępnienie danych osobowych (np. sądom, prokuraturze, policji);
- wystawianie decyzji administracyjnych o zatrzymaniu, cofnięciu, przywróceniu uprawnień prawa jazdy;
- rejestracja pojazdów;
- wydawanie dowodów rejestracyjnych;
- wpisywanie adnotacji w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT);
- wydawanie zaświadczeń w ramach rejestracji pojazdów;
- potwierdzanie danych pojazdów do innych wydziałów komunikacji;
- wyrejestrowywanie pojazdów na stałe i tymczasowo.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 208;
- życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- podpisane oświadczenia kandydata o:
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę Staroście Lubelskiemu na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z póżn.zm.).";
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego.
Informacja o warunkach pracy:
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
- bezpośredni kontakt z klientem;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 w tym Filie zamiejscowe;
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy);
- warunki wynagradzania wg obowiązującego Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lublinie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
W miesiącu lutym 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa – 1 etat – Wk.2110.4.2022.KU’’ do dnia 21 marca 2022 r. do godz. 15:00.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie.
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego.
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pokój 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wyniku naboru.
- Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w podanym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
- Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 10-03-2022 13:04:04