stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów
wykształcenie co najmniej średnie i min. 3-letni staż pracy albo wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie co najmniej średnie i min. 3-letni staż pracy albo wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy;
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- znajomość podstawowych programów komputerowych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
- dyskrecja;
- umiejętność pracy w zespole.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- kompletowanie dokumentów i przygotowywanie do wydania uprawnień prawa jazdy;
- rejestrowanie wniosków o wydanie prawa jazdy w systemie informatycznym;
- przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych kierowców;
- wydawanie profili kandydatów na kierowców (PKK);
- wydawanie praw jazdy z wpisem potwierdzającym kompetencje zawodowe kierowcy;
- prowadzenie korespondencji dotyczącej uprawnień prawa jazdy z organami kontroli ruchu drogowego, udostępnianie danych osobowych kierowców na wnioski o udostępnienie danych osobowych (np. sądom, prokuraturze, policji);
- wystawianie decyzji administracyjnych o zatrzymaniu, cofnięciu, przywróceniu uprawnień prawa jazdy;
- rejestracja pojazdów;
- wydawanie dowodów rejestracyjnych;
- wpisywanie adnotacji w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT);
- wydawanie zaświadczeń w ramach rejestracji pojazdów;
- potwierdzanie danych pojazdów do innych wydziałów komunikacji;
- wyrejestrowywanie pojazdów na stałe i tymczasowo.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe; - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
- praca przy komputerze;
- praca w zespole;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, w tym filie zamiejscowe;
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów - 1 etat Wk.2110.9.2022.KU” do dnia 18 lipca 2022 r. do godz. 15.00.
- Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
- W przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 06-07-2022 15:09:37