Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów

Symbol oferty
Wk.2110.9.2022.KU
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2022-07-06
Termin składania dokumentów
2022-07-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie co najmniej średnie i min. 3-letni staż pracy albo wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. wykształcenie co najmniej średnie i min. 3-letni staż pracy albo wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy;
  7. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o kierujących pojazdami, rozporządzenia w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,  jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  8. znajomość podstawowych programów komputerowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
  2. umiejętność planowania i organizacji pracy;
  3. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
  4. samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
  5. odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
  6. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
  7. dyskrecja;
  8. umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. kompletowanie dokumentów i przygotowywanie do wydania uprawnień prawa jazdy;
  2. rejestrowanie wniosków o wydanie prawa jazdy w systemie informatycznym;
  3. przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych kierowców;
  4. wydawanie profili kandydatów na kierowców (PKK);
  5. wydawanie praw jazdy z wpisem potwierdzającym kompetencje zawodowe kierowcy;
  6. prowadzenie korespondencji dotyczącej uprawnień prawa jazdy z organami kontroli ruchu drogowego, udostępnianie danych osobowych kierowców na wnioski o udostępnienie danych osobowych (np. sądom, prokuraturze, policji);
  7. wystawianie decyzji administracyjnych o zatrzymaniu, cofnięciu, przywróceniu uprawnień prawa jazdy;
  8. rejestracja pojazdów;
  9. wydawanie dowodów rejestracyjnych;
  10. wpisywanie adnotacji w dowodach rejestracyjnych (gaz, hak, taxi, L, VAT);
  11. wydawanie zaświadczeń w ramach rejestracji pojazdów;
  12. potwierdzanie danych pojazdów do innych wydziałów komunikacji;
  13. wyrejestrowywanie pojazdów na stałe i tymczasowo.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
  4. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
  5. podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
  8. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
    i doświadczenie zawodowe;
  10. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  11. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
  12. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Warunki pracy
  1. praca przy komputerze;
  2. praca w zespole;
  3. wymiar czasu pracy: 1 etat;
  4. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, w tym filie zamiejscowe;
  5. warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
  6. istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. praw jazdy i rejestracji pojazdów - 1 etat Wk.2110.9.2022.KU” do dnia 18 lipca 2022 r. do godz. 15.00.

Uwagi
  1. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
  2. Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
  4. Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
  5. Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
  6. W przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  7. Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Załączniki
  • pdf 337 KB pobrano: 34 razy
  • pdf 182 KB pobrano: 78 razy

  • Wybrany kandydat
    Pan Bartłomiej Zieliński, zam. Lublin

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydat jest przygotowany pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Starosta Lubelski podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww osobą.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Zalewski
    Dodano do BIP dnia 06-07-2022 15:09:37