stanowisko ds. rekrutacji, kadr i spraw socjalnych
wykształcenie wyższe na kierunku: administracja lub prawo
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy i minimum 1 rok stażu pracy w kadrach;
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu:
-prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- podstaw kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
8. znajomość podstawowych programów komputerowych, systemów kadrowych.
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: administracja lub prawo;
- doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji samorządowej (min.1 rok);
- zaświadczenia, certyfikaty z odbytych kursów, szkoleń lub studiów podyplomowych
z zakresu spraw kadrowych, zarządzania zasobami ludzkimi; - umiejętność planowania i organizacji pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
- dyskrecja, asertywność, zdolność analitycznego myślenia;
- umiejętność pracy w zespole.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;
- obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie aktów prawnych dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
- przygotowywanie aktów prawnych dotyczących rozmieszczania i wynagradzania pracowników, w tym: delegowanie, przeniesienie, zastępstwa, awanse, podwyżki, przyznawanie nagrody jubileuszowej, przyznawanie dodatków za wieloletnią pracę, itp.
- prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
- prowadzenie rejestrów wydziałowych;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy, absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych, ewidencji urlopów bezpłatnych;
- prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, wydawanie legitymacji służbowych dla pracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalności gospodarczej;
- sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;
- przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie oraz na dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dla pracowników Starostwa;
- współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe; - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119
z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
- praca przy komputerze;
- praca w zespole;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych
(brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rekrutacji, kadr i spraw socjalnych - 1 etat Wk.2110.10.2022.MZ2” do dnia 18 lipca 2022 r. do godz. 15.00;
- oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
- po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
- warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
- w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 08-07-2022 11:54:36