Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. rekrutacji, kadr i spraw socjalnych

Symbol oferty
Wk.2110.10.2022.MZ2
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2022-07-08
Termin składania dokumentów
2022-07-18
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe na kierunku: administracja lub prawo

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. wykształcenie wyższe magisterskie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy i minimum 1 rok stażu pracy w kadrach;
  7. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu:

-prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- podstaw kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,  jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
     8. znajomość podstawowych programów komputerowych, systemów kadrowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: administracja lub prawo;
  2. doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji samorządowej (min.1 rok);
  3. zaświadczenia, certyfikaty z odbytych kursów, szkoleń lub studiów podyplomowych
    z zakresu spraw kadrowych, zarządzania zasobami ludzkimi;
  4. umiejętność planowania i organizacji pracy;
  5. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
  6. samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
  7. odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
  8. łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
  9. dyskrecja, asertywność, zdolność analitycznego myślenia;
  10. umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. prowadzenie akt spraw osobowych pracowników Starostwa i dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;
  2. obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie aktów prawnych dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy;
  3. przygotowywanie aktów prawnych dotyczących rozmieszczania i wynagradzania pracowników, w tym: delegowanie, przeniesienie, zastępstwa, awanse, podwyżki, przyznawanie nagrody jubileuszowej, przyznawanie dodatków za wieloletnią pracę, itp.
  4. prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
  5. prowadzenie rejestrów wydziałowych;
  6. prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy, absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych, ewidencji urlopów bezpłatnych;
  7. prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, wydawanie legitymacji służbowych dla pracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalności gospodarczej;
  8. sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;
  9. przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie oraz na dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;
  10. prowadzenie spraw związanych z występowaniem z wnioskami o nadanie odznaczeń dla pracowników Starostwa;
  11. współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
  4. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
  5. podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
  8. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
    i doświadczenie zawodowe;
  10. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  11. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
  12. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119
    z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Warunki pracy
  • praca przy komputerze;
  • praca w zespole;
  • wymiar czasu pracy: 1 etat;
  • miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
  • warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
  • istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych
    (brak windy).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin,
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. rekrutacji, kadr i spraw socjalnych - 1 etat Wk.2110.10.2022.MZ2” do dnia 18 lipca 2022 r. do godz. 15.00;

 

Uwagi
  1. oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
  2. po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
  4. warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
  5. dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
  6. w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  7. dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.

 

Załączniki
  • pdf 337 KB pobrano: 23 razy
  • pdf 180 KB pobrano: 146 razy

  • Wybrany kandydat
    Pani Justyna Wenecka, zam. Bogucin

    Uzasadnienie wyboru
    Kandydatka jest przygotowana pod względem merytorycznym i praktycznym do pracy na stanowisku objętym rekrutacją. W związku z powyższym Starosta Lubelski podjął decyzję o nawiązaniu stosunku pracy z ww osobą.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Zdzisław Antoń
    Dodano do BIP dnia 08-07-2022 11:54:36