stanowisko ds. transportu
wykształcenie wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- wykształcenie wyższe - umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku pracy;
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy prawo o ruchu drogowym; ustawy o publicznym transporcie zbiorowym; ustawy o prawie przewozowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej; ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawy o kierujących pojazdami; podstaw kodeksu postępowania administracyjnego; ustawy o samorządzie powiatowym; ustawy
o pracownikach samorządowych; ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO; ustawy o dostępie do informacji publicznej; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość podstawowych programów komputerowych
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej (minimum 1 rok);
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu;
- samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę;
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, komunikatywność;
- dyskrecja;
- umiejętność pracy w zespole.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- przygotowywanie postępowania dotyczącego wyboru operatorów w zakresie organizacji przewozów osób;
- opracowywanie treści umów z operatorami dotyczących świadczenia usług przewozowych;
- prowadzenie postępowań dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów usuniętych
z terenu powiatu; - udzielanie licencji oraz wydawanie zezwoleń i zaświadczeń na przewozy drogowe;
- współpraca z zarządami dróg, organami Policji oraz z władzami gminnymi w zakresie organizacji i funkcjonowania komunikacji zbiorowej;
- przygotowywanie analiz, sprawozdań i prezentacji oceniających funkcjonowanie układu komunikacyjnego;
- prowadzenie kontroli przestrzegania umów przez przewoźników i operatorów;
- udział w spotkaniach dotyczących problematyki komunikacji;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań wspólnych oraz wymagających wzajemnych uzgodnień;
- udostępnianie danych osobowych na wniosek o udostępnienie danych osobowych
(np. sądom, prokuraturze, policji); - wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń;
- prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- list motywacyjny - opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 208;
- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
i doświadczenie zawodowe; - podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
- podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
- praca przy komputerze;
- bezpośredni kontakt z klientem;
- wymiar czasu pracy: 1 etat;
- miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, w tym Filie zamiejscowe;
- warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. transportu w Wydziale Komunikacji, Transportu i Drogownictwa (w tym Filie zamiejscowe) – 1 etat – Wk.2110.11.2022.KU” do dnia 6 września 2022 r. do godz. 15.00.
- Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
- Po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
- Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
- Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
- Dokumenty nieodebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
- Dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Dodano do BIP dnia 25-08-2022 13:14:55