Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Lublinie

Logo - Starostwo Powiatowe w Lublinie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Biura ds. Informatyki i Informatyzacji

Symbol oferty
Wk.2110.6.2023.MZ2
Jednostka ogłaszająca
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 20-074 Lublin
Data ogłoszenia
2023-03-16
Termin składania dokumentów
2023-03-28
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe techniczne: specjalność informatyka

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe techniczne: specjalność informatyka,
  7. staż pracy min. 4 lata,
  8. doświadczenie w pracy w charakterze informatyka,
  9. znajomość języka angielskiego umożliwiająca w szczególności czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznych,
  10. znajomość technologii sieciowych i internetowych, systemów operacyjnych desktopowych
    i serwerowych, zagadnień związanych z bazami danymi i wirtualizacją, języka HTML, PHP,
  11. praktyczna wiedza z zakresu administrowania sieciami komputerowymi, wykonywania backup’u,
  12. znajomość obowiązujących przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; podstaw kodeksu postępowania administracyjnego; ustawy o samorządzie powiatowym; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO; ustawy o dostępie do informacji publicznej; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,  jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne; rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie niezbędnych elementów struktury dokumentów elektronicznych; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o podpisie elektronicznym; rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informacji teleinformatycznych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zakresui warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych warunków organizacyjnych i technicznych, które powinien spełniać system teleinformatyczny służący do identyfikacji użytkowników; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi; rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych; rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu i informatycznych nośników danych, na których utrwalono materiały archiwalne przekazywane do archiwów państwowych,
  13. znajomość podstawowych programów komputerowych.

Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. ukończone studia podyplomowe kierunkowe o profilu informatycznym, zarządzania zasobami ludzkimi,
  2. ukończone szkolenia z zakresu administrowania serwerowymi systemami operacyjnymi (Windows Server, Active Directory, Linux), środowiskiem wirtualnym VMWare, UTM-ami, systemem do wykonywania kopii zapasowych Backup Exec,
  3. doświadczenie w administracji samorządowej,
  4. doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  5. umiejętność planowania i organizacji pracy,
  6. myślenie strategiczne,
  7. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją upływającego czasu,
  8. samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań,
  9. odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę,
  10. umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków

Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. kierowanie podległym zespołem informatyków,
  2. planowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac informatycznych i teleinformatycznych,
  3. koordynowanie działań z zakresu informatyzacji i cyberbezpieczeństwa,
  4. zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej i teleinformatycznej,
  5. administrowanie siecią komputerową, w tym serwerami sieciowymi,
  6. administrowanie systemami informatycznymi, teleinformatycznymi, usługami telekomunikacyjnymi,
  7. monitorowanie działania oraz wydajności systemów teleinformatycznych,
  8. zapewnienie bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej, bezpieczeństwa danych, bezpieczeństwa stanowisk komputerowych,
  9. prowadzenie archiwizacji systemów, aplikacji i baz danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych,
  10. zapewnienie licencji oprogramowania, infrastruktury i innego sprzętu komputerowego, w tym nadzór nad prowadzeniem ich ewidencji,
  11. instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich działania,
  12. realizacja ustawowych obowiązków dot. obszaru IT nakładanych na Starostwo,
  13. współpraca z ABI w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych w systemach informatycznych
  14. monitorowanie procesów wykonywania kopii zapasowych zasobów przechowywanych w systemach informatycznych,
  15. wspieranie użytkowników w posługiwaniu się systemami informatycznymi,
  16. przygotowywanie i opracowywanie, w obszarze prac powierzonych na stanowisku pracy, specyfikacji technicznych  na potrzeby zamówień publicznych realizowanych w Starostwie Powiatowym w Lublinie,
  17. bieżące śledzenie rozwiązań w zakresie nowoczesnych rozwiązań informatycznych,
  18. współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych prac prowadzonych przez Starostwo Powiatowe w Lublinie.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. życiorys (CV) opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mail;
  4. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi pok. 209;
  5. podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
  8. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje
    i doświadczenie zawodowe;
  10. podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  11. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego;
  12. podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb przeprowadzenia  procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Lublinie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. L 119 z 04.05.2016r.) , dalej zwanym RODO i ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.
Warunki pracy

Informacja o warunkach pracy:

  1. praca przy komputerze;
  2. praca w zespole;
  3. wymiar czasu pracy: 1 etat;
  4. miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9;
  5. warunki wynagradzania- według obowiązującego regulaminu wynagradzania;
  6. istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych (brak windy).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lublinie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta lub przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura ds. Informatyki i Informatyzacji - 1 etat Wk.2110.6.2023.MZ2” do dnia 28 marca 2023 r. do godz. 15.00. Obowiązuje termin potwierdzonego wpływu do siedziby Starostwa Powiatowego w Lublinie.

Uwagi
  1. oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane;
  2. po upływie terminu do złożenia dokumentów kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne, będą informowani o kolejnym etapie naboru drogą mailową lub telefonicznie;
  3. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Lublinie;
  4. warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego;
  5. dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze będzie można odebrać w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi (pok. 208) w ciągu 10 dni po upływie 3-ch miesięcy od dnia ukazania się informacji o wynikach naboru;
  6. w przypadku nieodebrania dokumentów w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  7. dodatkowe informacje pod nr tel. (81) 52 - 86 – 624 lub 760.
Załączniki
  • pdf 337 KB pobrano: 22 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Michał Zalewski
    Dodano do BIP dnia 16-03-2023 14:45:01